Sjednejte si cestovní pojištění

Ať už je důvod vaší cesty jakýkoli, společnosti AirFrance a Allianz Travel spojily své síly, aby vám poskytly nejlepší pojištění a asistenční služby přizpůsobené vašim potřebám pro klidné cestování.

Informace o všech pojistných krytích naleznete v Informačním dokumentu o pojistném produktu a ve Všeobecných pojistných podmínkách každého balíčku.

Zrušení

✔ Zrušení a změna letu Náhrada nákladů na zrušení nebo změnu letenky až do výše 130 000 CZK na osobu

✔ Zmeškaný let Náhrada nové letenky v případě neočekávané události

Musí být předplaceno během rezervace nebo ve stejný den.

Komplexní

✔ Zrušení a změna letu Náhrada nákladů na zrušení nebo změnu letenky až do výše 130 000 CZK na osobu

✔ Zmeškaný let Náhrada nové letenky v případě neočekávané události

✔ Zpožděný let Náhrada až do výše 6250 CZK v případě zpoždění při odletu > 4 hod

✔ Poškození zavazadel Náhrada za zboží první potřeby až do výše 5000 CZK v případě zpoždění > 12 hodin a náhrada až do výše 25000 CZK v případě poškození, krádeže nebo ztráty

✔ Asistence při repatriaci Organizace a úhrada repatriace pro vás a vaši rodinu

✔ Předčasný nebo opožděný návrat Náhrada nákladů na dopravu na pokračování cesty nebo návrat domů

✔ Naléhavé lékařské výdaje Úhrada lékařských výdajů a záloh na nemocniční péči až do výše 7 500 000 CZK

✔ Prodloužený pobyt Náhrada nákladů na ubytování až do výše 2500 CZK/den během 10 dnů

Musí být předplaceno během rezervace nebo ve stejný den.

Již jsem si rezervoval let a chci se přihlásit k pojištění

Chci si rezervovat let s pojištěním

Vaše otázky, naše odpovědi

Toto cestovní pojištění je určeno pro vás, pokud jste fyzickou osobou, která si na webových stránkách Air France rezervuje jednu nebo více letenek všech destinací nabízených Air France (s výjimkou destinací vyloučených pojistnou smlouvou), a pokud chcete být chráněni proti případným nepředvídaným událostem, které nemůžete ovlivnit a které by mohly nastat před vaší cestou nebo během ní.

Chcete-li se pojistit, musíte být rezidentem Česká republika.

Toto pojištění pro vás není vhodné, pokud:

- Během cesty se účastníte některých extrémních sportovních aktivit nebo sportovních soutěží.

- Chcete pokrýt více cest v průběhu roku

- Vaše cesta již začala

- Vaše cesta se koná v zemi, na kterou se pojištění nevztahuje

- Jste již pojištěni jinou pojistnou smlouvou zahrnující stejné krytí.

Ne, cestovní pojištění se nevztahuje na případy, kdy si cestu rozmyslíte.

Ne, cestovní pojištění se nevztahuje na zrušení letu dopravcem, a to ani v případě stávky. V rámci cestovního pojištění lze uhradit pouze zrušení letenky z vaší strany a z důvodu, na který se vztahuje pojištění.

Chcete-li získat náhradu za zrušený let, vyzýváme vás, abyste se obrátili přímo na zákaznický servis letecké společnosti.

Pokud je váš let zpožděn, můžete získat náhradu nákladů na ubytování, dopravu a stravování během čekání. Informace o minimálním zpoždění pro nárok na náhradu naleznete ve smluvních podmínkách.

Toto krytí doplňuje řešení navržená leteckou společností.

Krytí nezbytných léčebných výloh vám umožňuje:

- uhradit nepředvídané mimořádné léčebné výdaje, které vám mohou vzniknout během cesty do zahraničí, jako je návštěva místního lékaře v případě drobných zdravotních potíží (gastroenteritida, bolest v krku...), lékařská vyšetření a/nebo léky předepsané místním lékařem (krevní testy, rentgenologické vyšetření...), mimořádné výdaje na zubní ošetření, například v případě silné bolesti zubů.

- uhradit náklady na hospitalizaci, pokud musíte být v případě úrazu nebo vážného zdravotního problému hospitalizováni v nemocnici (náklady na hospitalizaci, operaci, vyšetření...).

- uhradit náklady na lékařsky nezbytný převoz do nejbližší nemocnice nebo příslušného zařízení, jakož i lékařskou repatriaci domů, následující po vašem pojištěním hrazeného onemocnění nebo úrazu.

Nejrychlejší a nejjednodušší způsob, jak nahlásit vznik škodní události, je navštívit webové stránky na adresehttps://allianz-protection.com. Abyste mohli začít, budete potřebovat svou e-mailovou adresu nebo číslo pojistné smlouvy a také datum odjezdu nebo datum zakoupení pojistky.

Můžete nás také kontaktovat e-mailové adrese likvidace.cestovni@allianz.com nebo telefonním čísle +420 283 002 702.

Než budeme moci vaši škodní událost posoudit, je třeba doložit dokumentaci k posouzení vašeho nároku ze škodní události. Po nahlášení škodní události obdržíte potvrzující e-mail.